اس ام اس رفا جدید..
 
درباره وبلاگ


من غریب عاشق غربت چشمان غریبت شده ام ای غریبه ------نظر یادت نره گلم.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 3054
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




عاشقانه ها
اخبارعکس عاشقانهsmsعاشقانه و ...




 

میگم این یارو که اسمش افتاده بالای گوشیت خیلی خرابته . . .

 

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت / بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت
فرق من و پروانه در این است / پروانه اگر بال و پرش سوخت
من از دوری دوستان جگرم سوخت . . .

 

برای محبت هایی که عمیق اند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه از یاد رفتن نیست . . .
به یادتم رفیق . . .

 

تا زمانی که دلم سوی خدا پر نکشد / تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد
دارمت دوست به حدی که خدا می داند / راز این قصه فقط باد صبا می داند

 

در دفتر خاطراتم نوشتم : رفیق زیباست . . .
معلم دفتر را دید و گفت این رویاست . . .
گفتم ای معلم از نوازش رفیق چی میدانی ؟
گفت در عالم رفاقت ، رفیق همیشه تنهاست . . .

 

هر وقت دیدی نیستم بیا تعمیرگاه ، چون همیشه خرابتم !

 

از اوج فلک ستاره چیدن سخت است / دور از منی و به تو رسیدن سخت است / ای دوست که بی تو زندگی زندان است / بدان که از تو دل بریدن سخت است . . .

 

یاد ما خواه بکن خواه مکن ، مختاری / لیکن ای دوست بدان کنج دلم جا داری . . .

 

زمستون رسید ، سردت شد خبرم کن بیام برات بسوزم . . .

 

پاتو برداز !
.
.
.
میگم پاتو بردار !
.
.
.
آخیش داشتم خفه میشدم !
درسته خاکر زیر پاتم ، ولی قرار نیست خفمون کنی !




برچسب:بیا بیا!!ادامشو میگم,,, :: 12:49 AM ::  نويسنده : علی نوری